Největší akce roku je tady - Nakupujte vše za ½ doporučené ceny.

FAQ - Vaše nejčastější dotazy

Níže nalezne výčet nejčastějších dotazů našich zákazníků. V případě, že Vás zajímá cokoliv dalšího, kontaktujte naši zákaznickou podporu na emailu eshop@kilpi.cz nebo v pracovní dny od 9:00 do 15:00 na telefonním čísle +420 277 279 914

Jak postupovat v případě zvolení nevhodné velikosti?

Jak postupovat v případě vrácení zásilky v zákonné lhůtě 14 ti dní?

Jak postupovat v případě výskytu vady na zboží a potřeby reklamace?

Jaké možnosti dopravy a platby nabízíte?

Kdy mám nárok na dopravu zdarma?

Budu informován o doručení zásilky?

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Kolik stojí poštovné?

Jak zjistím, jestli je zboží skladem na eshopu?

Je možné zboží zaslat na jednu z kamenných prodejen?

Je možno zboží, objednané na eshopu, vrátit na kamenné prodejně?

Je možno zboží objednané na eshopu vyměnit v kamenné prodejně za jinou velikost?

Jak vyměnit nebo vrátit zboží s poukázkou z Horské výzvy?

Je možné měnit obsah objednávky po jejím vytvoření? 

Nejsem si jistý s výběrem produktu nebo potřebuji poradit.

Jak postupovat v případě zvolení nevhodné velikosti?

Pokud vám nevyhovuje velikost, střih nebo barva a chtěli byste produkty z objednávky vrátit, můžete to v souladu s § 1829 občanského zákoníku provést do 14 dnů od převzetí objednávky.

Vrácení zboží

Vytiskněte a vyplňte formulář (zde) a vložte jej do balíčku, který řádně zabalte a odešlete na adresu:


Skladon
Průmyslová 377
742 51 Mošnov
(Pouze adresa pro zaslání. Neslouží k osobnímu doručení)
Doplňující informace k příjemci:
Telefon příjemce: +420 277 279 914
Email příjemce: returns@skladon.cz

Zboží můžete zaslat libovolným přepravcem. Z vlastních zkušeností však nedoporučujeme Zásilkovnu, často se stává, že balíček nedoručí. Pro vrácení zboží z více objednávek můžete vše poslat v jednom balíčku. Na číslo bankovního účtu z formuláře Vám částku vrátíme nejpozději do 14 dní od převzetí zásilky skladem.

 Jak postupovat v případě vrácení zásilky v zákonné lhůtě 14 ti dní?

Pokud potřebujete zásilku vrátit, můžete tak učinit v zákonné lhůtě 14 ti dní od doručení vaší objednávky:

Zboží odešlete libovolným přepravcem na adresu určenou pro vrácení zboží (Skladon, Průmyslová 377, Mošnov, 742 51, telefon příjemce: +420 702 039 419, email příjemce: returns@skladon.cz), do balíčku vložte vyplněný formulář: Formulář pro výměnu / vrácení zboží ke stažení zde.

Peníze za vrácené zboží Vám budou poukázány na Váš bankovní účet do 14 ti dnů od doručení vráceného zboží na náš sklad.

Jak postupovat v případě výskytu vady na zboží a potřeby reklamace?

V případě, že na našich produktech, v zákonem dané záruční době, naleznete jakoukoliv vadu nebo se tato vada vyskytne v zákonem dané záruční době, postupujte prosím následovně:

Vadný kus odešlete na naši adresu reklamačního oddělení (Reklamační oddělení Kilpi - PONATURE s.r.o., U Hrůbků 251/119, Ostrava - Nová ves, 709 00), do balíčku nezapomeňte vložit vyplněný reklamační formulář, kopii dokladu a číslo bankovního účtu pro případ vrácení peněz. Reklamační formulář naleznete ZDE.

Vadný kus bude posouzen pracovníky našeho reklamačního oddělení a následně Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu vyřízení reklamace a to nejpozději do 30-ti dní od přijetí Vaší reklamace.

Kontakt pro dotazy ohledně reklamací: reklamace@kilpi.cz

Jaké možnosti dopravy a platby nabízíte?

Veškeré možnosti dopravy a platby naleznete zde. Nabízíme možnost dopravy až k Vám domů prostřednictvím kurýrních společností PPL, GLS a České pošty.

Ceny jednotlivých přepravních možností naleznete zde.

U platebních možností si můžete vybrat platbu na dobírku, bankovním převodem nebo můžete využít rychlé online platby pomocí platební karty.

Budu informován o doručení zásilky?

Ano, ihned po odeslání objednávky Vám zašleme informační email se sledovacím číslem zásilky, kde můžete sledovat přesný průběh doručení. Podle volby dopravce Vás bude také informovat sám přepravce s informacemi ohledně přesné doby doručení zásilky a to formou SMS zprávy v den očekávaného doručení. Na případné změně adresy se můžete domluvit přímo s kurýrem.

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Veškeré zboží na našem eshopu je možno objednat a doručit i na Slovensko. Na možnosti dopravy do dalších okolních států usilovně pracujeme.

Kolik stojí poštovné?

Seznam všech dopravců společně i s ceníkem jednotlivých doprav naleznete zde.

Jak zjistím, jestli je zboží skladem na eshopu?

U veškerého zboží naleznete v detailu produktu skladovou dostupnost uváděnou jako „SKLADEM“ a tlačítko „Přidat do košíku“ je aktivní.

Je možné zboží zaslat na jednu z kamenných prodejen?

Tuto možnost momentálně nenabízíme, zboží si ovšem můžete nechat doručit na adresu přímo domů.

Možnost doručení na tzv. PPL Parcelshop je možné pouze na základě domluvy zákazníka s kurýrem.

Je možno zboží objednané na eshopu vrátit na kamenné prodejně?

Tuto možnost momentálně nenabízíme, nicméně vrácení zboží lze provést snadno odesláním na naší adresu. Veškeré podrobnosti a postup, jak pokračovat v případě výměny nebo vrácení zboží naleznete zde.

Je možno zboží objednané na eshopu vyměnit v kamenné prodejně za jinou velikost?

Tuto možnost momentálně nenabízíme.

Jak vrátit zboží s poukázkou z Horské výzvy

Dárkové slevové kupóny, získané v rámci účasti v závodech Horská výzva je možno využít k nákupu produktů na eshopu shopkilpi.cz. V případě vrácení produktů, je zákazníkovi navrácena částka za produkt, uvedena na faktuře, která je ponížena o hodnotu slevového kupónu. Nikdy nedochází k navrácení hodnoty slevového kupónu.

Je možné měnit obsah objednávky po jejím vytvoření?

Jelikož se snažíme všechny objednávky vyřídit rychlostí severské vánice, není již po vytvoření objednávky možná její úprava, co se obsahu týče.

Dodací údaje jsme schopní změnit do  30minut od vytvoření objednávky a to v pracovních dnech od 9:00 - 15:00 hodin.

Nejsem si jistý s výběrem produktu nebo potřebuji poradit.

Kdykoliv se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu, buď na emailu eshop@kilpi.cz nebo na telefonním čísle +420 277 279 914 v pracovní dny od 9:00 do 15:00, se vším Vám velmi rádi pomůžeme a poradíme.

Abyste věděli o slevách a novinkách jako první!

Zobrazit vzorový newsletter Přihlásit se