Z testování
Ambasadoři Kilpi Racing TEAMu

Michal Činčiala on-line z Ultra Gobi

2. 10 .2018   3 minuty čtení
Shrnutí zpráv od Michala Činčialy z extrémního závodu Ultra Gobi.

"

Toto jsou kopie zpráv z Facebooku od Michala Činčialy, které zasílal během závodu Ultra Gobi.
Tuto stránku jsme vytvořili, abychom vzdali hold jeho úžasnému výkonu.
Pogratulovat můžete Michalovi na jeho facebookové stránce: https://www.facebook.com/cinciala

26. září v 16:05
Právě skončila dlouhá rozprava a ceremoniál s představováním běžců. Všechny oficiality jsou ukončeny a od zítřka se to ukáže.

26. září v 16:40
Moje startovní číslo je 101.

28. září v 20:40
Mám 136 km. Je to těžší, než jsem čekal. Je tady měkký povrch, dost se to boří, což mě vysiluje. Buď je to kamenitá poušť, nebo kaňon s řekou, kterou musím přeskakovat. Trochu mě pobolívá pravé koleno, ale mám ještě dost času, abych to do cíle rozchodil.
V noci mi zamrzla voda v lahvi. Přes den bylo nesnesitelné vedro. Čekají mě čtyřtisícové vrcholy, které už mám před sebou v dohledu. Přesto všechno se cítím fajn a bojuji.

29. září v 13:17
Odpočíval jsem asi 3 hodiny na checkpointu na 181 km, z důvodu předchozích halucinací. Viděl jsem kameny s obličeji, borce v přírodě, kde nikdo nebyl... Asi z nadmořské výšky a 40 hodin běhu v kuse. Teď jsem vysoko cca 3100 m n. m.
Na checkpointu jsem si nechal ošetřit a zatejpovat puchýře na malíčcích.
Po odpočinku se cítím ready.
Pokračuji dál, chtěl bych to dorazit do cíle bez spánku. Uvidím, jak to půjde, je to jen plán.
Vyrážím do hor.

30. září v 14:13
Mám za sebou hory. V těch výškách nad 4 000 m n. m. šel můj výkon do háje. Jako bych nikdy netrénoval. Potom cestou dolů jsem měl 4 hodiny halucinace. Viděl jsem baráky a auta, ale tam prostě nic nebylo. Kompletně jsem byl mimo, dokonce jsem usnul vestoje. Ráno na checkpointu jsem dal 2 hodiny spánku, abych si odpočinul. Teď mám hory za sebou, tak můžu makat. Čeká mě poslední výšlap. Strašně fouká vítr.
Z toho nerovného terénu mám rozbité nohy. Na dalším checkpointu (266 km) bych si je chtěl nechat opravit.

1. října v 16:45
Přestup přes hory trval celou noc, úplně ztracený mezi skalami, nikde ani živáčka, napadlo mě, že jsem zabloudil. Při sestupu k řece s rozestavěným mostem, jsem poprvé pocítil strach. Dostat se na druhou stranu vypadalo velmi nebezpečně. Ale já to zvládl.
Zdá se mi, že bezpečnost je tady hodně zanedbaná. Několikrát jsme museli lézt nahoru a dolů v asi 100metrovém kaňonu. Byla to až extrémní propast. Na obou nohách mám puchýře přes celou plosku nohy. Je to jeden velký puchýř až do masa. Do toho se mi sloupaly i nehty. 3,5 hodiny jsem si na checkpointu nechal ošetřovat ty nohy. Radili mi, ať toho nechám a již nepokračuji dál.
ALE JÁ TO PŘECE NEVZDÁM! Nohy mi nakonec obvázali, ale potom nastal problém s obutím bot, jelikož nohy byly oteklé. Posilněn dvěma brufeny se mi boty s velkými bolestmi podařilo nakonec obout. Bojuji s tím. Každý krok je jako by mi do nohou někdo píchal nožem.
Přestože mi doporučili s takto ošetřenými nohami zůstat v suchu, další nástraha závodu si žádala přebrodit řeku.
Do konce závodu zbývá „pouhých“ 76 km.
A já stále pokračuji.

Po úžasném výkonu dosáhl Michal cíle 2. října v 6:07 hod. našeho času.

Statistiky jeho výkonu naleznete zde: https://trackleaders.com/ultragobi18i.php?name=Michal_Cinciala

Autor a zdroj fotek: https://www.facebook.com/cinciala