Ambasadoři Kilpi Racing TEAMu

Martin Nytra a Luboš Seidl: 400 km v sedle za jeden den

1. 4 .2022   5 minut čtení

Naší ambasadoři Martin Nytra a Luboš Seidl si vyrazili na jednodenní cyklovýlet ze Slovenské Nitry do jedné z Rakouských ulic a to Seidlstrasse.

Podívejte se s námi, jak kluci zvládli krásných 400km v sedle.

400 km v sedle za jeden den

Velkou část zimy jsem letos proseděl na trenažéru, jelikož běhání po tmě a v zimě není v Praze úplně výhra.

Navíc jsem na podzim absolvoval na kole vyjížďku Nitra - Martin ( https://www.facebook.com/.../a.18570807.../2789839697937994/) a nějak mě to chytlo.

Tudíž byl čas to posunout o level dále.

V jednoduchosti je krása a ani tady tomu nebylo jinak.

Postup byl následovný:

1.         1. Vybrat si parťáka = omlouvám se Luboši
  2.        2. Naplánovat trasu z místa obsahující vaše příjmení do místa s parťákovým příjmením.
  3.        3. Užít si dlouhý den venku!

Více v tom opravdu nebylo, možná jsem vynechal ještě 3 minuty přemlouvání Luboše, ale tím to opravdu hasne.

Trasa Nitra - Seidl byla na světě.

Najednou je zima pryč a do startu zbývají jen 3 dny.

Už se jen řeší, v jakém směru se pojede - nevím o nikom kdo by chtěl šlapat 400 km proti větru. Ale jak je známo, větru neporučíš, zvláště pak na takto dlouhé vzdálenosti. Takže ve finále mi přišlo, že prvních 300 km jedeme jen proti větru.

Startovali jsme z Nitry lehce po 4 hodině ranní a to byla ještě pěkná zima - teploměr ukazoval pouze 2°C (děkuji tchánovi za ochotu nám věnovat noc a zavést nás na start v tuhle nekřesťanskou hodinu).

Jelikož odpoledne mělo být zase okolo 17°C a my byli sbaleni jen na lehko, tak to byla celkem zábava. Naštěstí jsme skvěle vybavení KILPI oblečením, tudíž jsme si poradili a nepřimrzli ke kolům (více o výbavě na konci článku).

Od začátku jsme si zvolili strategii jízdy za sebou s točením po 5 minutách a pošetřením tak nějakých sil proti větru, který se rozhodl nám to lehce znepříjemnit.

Bratislavu a prvních 100 km jsme měli za sebou za 3,5 hodiny. Tempo dobré, sluníčko začínalo hřát a prsty na nohách jsem zase začínal cítit.

První zastávku jsme plánovali na 130. km někde u Vídně, s pořádným dlabancem. Jenže v kolika hospodách či restauracích vám uvaří něco teplého okolo 9té ráno?! No právě...

Takže jsem musel vydržet na Perpetuem (2x 0,6 l) až na 180. kilometr. Zde jsme si dali polévku, řízek, nealko a mazali dále.

Přes den se udělalo opravdu krásně, dokonce až pekelně. Nakonec to dopadlo neplánovanou zastávkou v obchodě a vykoupením téměř všeho tekutého co bylo (6 l), s trochou nadsázky.

Nakonec nás probral úžasný Rakušan s pupkem až na rámovou trubku, který nás za sebou táhl cca 20 km v průměrném tempu 36 km/h, během kterých se nám stále omlouval, že nás brzdí a že mu to už nejede, co to bývalo. Před 30ti lety jezdil v profi týmu a žil na Mallorce....to vše vysvětlovalo.

Ale pro nás naprosto skvělá vzpruha a motivace zase roztočit nohy!

Další plánovaná zastávka měla být na kilometru 300. Ovšem hlad je mrcha a museli jsme si dát pizzu už o 20 km dříve.

V tu chvíli se umoudřil i vítr, bezvětří a pro nás neuvěřitelná úleva.

Navíc do cíle (v našem případě ulice) zbývalo už jen 120 km.

Ano píši jen, ale to jen v návaznosti na to, kolik kilometrů jsme měli již v nohách.

Do cíle nás to táhlo jako magnet. Každým kilometrem jsme byli blíže a blíže, naprosto skvělý pocit. Jelikož víte, že už se blíží konec a pokud se nestane opravdu něco špatného, tak to zvládnete a to je pocit k nezaplacení!

Posledních pár hodin jsme dojížděli již za tmy, pěkně se ochladilo a já se tak těšil na sprchu a postel

Takže když jsme konečně dojeli do Seidlstrasse cítil jsem se nesmrtelný, ale dále se mi jet nechtělo.  Na computeru svítilo 400 kilometrů a tím bylo splněno.

Poslední 2 kilometry nás provedli už jen městem do hotelu, kde se o nás postarali opravdu královsky. Jen možná nečekali, že jim sníme další den k snídani vše, na co přijdeme, snad tam zůstalo něco i pro další hosty.

Prostě úžasný den, ze kterého si dlouho nesednete na zadek!

Ale ne, sednete, jelikož vlak vám domů jede z Lince. Tudíž vás ještě čeká druhý den 35 km na vlak.

Mohu jen doporučit a musím prásknout na Luboše, že mi dnes poslal už další trasu tentokrát:

Martin -> Luboszow (450 km) tak jsem zvědav, kdy nám na tohle vyjde čas.

Výbava:

Jak jsem již zmínil, oblečení jsme měli čistě od KILPI a naprostá spokojenost. I přes velký rozsah teplot se nám podařilo krásně vrstvit a zůstat po celou dobu v teple a pohodlí:

Pánské cyklistické legíny Kilpi VALLEY-M

Pánský zateplený cyklistický dres Kilpi MOVETO-M

Pánský cyklistický dres s dlouhým rukávem Kilpi CAMPOS-M

Pánská cyklistická nepromokavá bunda Kilpi RAINAR-M

A to je vše přátelé!

Přeji pěkný den a příští týden vás budu zásobovat materiálem z Mallorcy !!!