Z testování
Ambasadoři Kilpi Racing TEAMu

Beskydská sedmička (B7) v zimním období

23. 11 .2017   2 minuty čtení
Ano, jsme běžci, a ano, jsme závislí! Takže když se zrodila myšlenka vícedenního přeběhu trasy Beskydské sedmičky (B7)...

Ano, jsme běžci, a ano, jsme závislí!

Takže když se zrodila myšlenka vícedenního přeběhu trasy Beskydské sedmičky (B7) v zimním období, nebylo nad čím přemýšlet. Sbalit, zařídit ubytování, nahrát mapu do hodinek a jede se!

Již ve čtvrtek večer vyráží naše banda 5 závisláků směr Ostrava, kde trávíme noc.

V pátek ráno se autem přesouváme do Frýdku-Místku, odkud jedeme autobusem na pomyslný start do Třince. V půl osmé ráno je odstartováno a my vyrážíme vstříc našemu prvnímu dni na trase B7.

Zdoláváme jeden vrchol za druhým. I když si pro nás příroda přichystala náročnější podmínky v podobě sněhu a husté mlhy, my stále postupujeme s úsměvem na tváři stále kupředu. Na vrcholu Lysé hory si dáváme chvilku na občerstvení a nabrání nových sil. Před námi je poslední vrchol Smrk a pak hurá do postele.

Na Smrk se ovšem vydáváme již za tmy. Hustá mlha komplikuje orientaci, a tak vycházíme trochu z tempa. Začínáme se těšit opět dolů do údolí, hlavně na měkkou postel a sprchu.

Čeladná, konečně to máme za sebou! Na ubytování dobíháme se 72 km v nohách a čtyřmi tisíci nastoupanými metry. Nastavujeme budíky na druhý den a jde se spát.

Druhý den nás probouzí sluneční paprsky. Nikomu se nechce věřit, že bychom dnes neměli běžet celý den v mlze, bez jediného výhledu. Pořádná snídaně a vyrážíme na zbytek našeho dobrodružství.

Do konce trasy nám zbývá pohodových 37 km, takže není důvod se nijak hnát. Spíše naopak, chceme si den užít co nejvíce. Počasí se opravdu vyvedlo a my si tak mohli pořádně prohlédnout krásy Beskyd.

Do Frenštátu pod Radhoštěm dobíháme již za tmy, ovšem spokojenost a štěstí z nás čiší na hony daleko.

Zvládli jsme to, ve zdraví a jako parta!

Teď hurá na jídlo a pořádně oslavit přeběh B7 v zimním počasí (110 km, 6 000 m nastoupáno).